Roger Samsó, del DEHMA, rep el Premi Medi Ambient 2014 de la Generalitat de Catalunya

El lliurament serà el dia 5 de juny a las 18h a l' Institut d'Estudis Catalans.
Roger Samsó Campa, col·laborador post-doctoral del grup de recerca GEMMA, del Departament d'Enginyeria Hidràulica, Marítima i Ambiental- DEHMA, ha rebut el Premi Medi Ambient  2014 de la Generalitat de Catalunya.El premi és per la seva tesi doctoral  sobre Models de simulació numèrica aplicats a sistemes de depuració d'aigües.
El lliurament serà el dia 5 de juny a las 18h a l' Institut d'Estudis Catalans.
Convocatòria CIP Eco-Innovation
Resultats definitius Eleccions Claustre 2012
El medi ambient: Les microalgues, un cultiu de futur
darrera modificació: Juny 2014