Roger Samsó, del DEHMA, rep el Premi Medi Ambient 2014 de la Generalitat de Catalunya

El lliurament serà el dia 5 de juny a las 18h a l' Institut d'Estudis Catalans.
Roger Samsó Campa, col·laborador post-doctoral del grup de recerca GEMMA, del Departament d'Enginyeria Hidràulica, Marítima i Ambiental- DEHMA, ha rebut el Premi Medi Ambient  2014 de la Generalitat de Catalunya.El premi és per la seva tesi doctoral  sobre Models de simulació numèrica aplicats a sistemes de depuració d'aigües.
El lliurament serà el dia 5 de juny a las 18h a l' Institut d'Estudis Catalans.
Acte reconeixement professor Dolz
Beques col·laboració MECD 2015-2016
Premi a la Trajectòria Docent al professor Josep Dolz
Premi del Consell Social de la UPC a la Trajectòria Docent al professor Josep Dolz
Lectura Tesi Doctoral
Tesi Doctoral "In-sewer organic sediment transport"
Sessions informatives: Com et pot ajudar una Spin Off a donar sortida els teus resultats de recerca?
Beques de col·laboració de departament curs 2014-15
First NaWaTech International Workshop
Inauguració del gran canal "EL CUBO"
darrera modificació: Juny 2014